Saturday, January 3, 2009

LAGI KENINGAU FM

Masuk hari ke-3 tahun 2009,selain tarikh lain lain hal berjalan macam biasa.Nampaknya Keningau FM bersiaran secara rasmi bermula 01.01.2009.Pujian saya berikan kepada para pengendali KGU FM terutama DJ yang pada pendapat saya sememangnya menghiburkan.

Kalau tidak silap,salah satu DJ dengan panggilan 'Dayang' macam biasa dengar di saluran Sabah FM.Suaranya lunak,sedap didengar.

Dalam satu umuman yang dibuat,warga Keningau yang berminat menjadi'SAHABAT KENINGAU FM', berumur 18 tahun keatas dan memiliki telefon bimbit dijemput hadir ke tingkat bawah pejabat KGU FM,bangunan persekutuan Keningau pada 14 Januari,2009.

3 comments:

Anonymous said...

halllooo... keningau fm sudah online ooo.. siap dengan rakaman live dari studio lagi... sila masuk ke http://rtmsabah.gov.my/ dan klik pada keningau online

Thefarmer said...

thanks anonymous .Dah cuba tapi engga dengar apa apa dong...
kalau sudi datang lagi ya..

Anonymous said...

ooww... itu kerana mereka mungkin masih dalam proses percubaan. saya sudah cuba cuma masalanya adalah lambat load... kena tunggu lama dan kalau dah load... terputus-putus pula... rasanya kena buat sesuatu dengan upload server mereka atau hanya stream dalam bentuk audio sahaja.. setau saya kawasan keningau punya internet speed masih lembab masih pakai IDSL 384 kbps max....